کلمة المفتاح خوشه بندی کا / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بروفر، امیر ؛ رضائیان، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1395، دوره بیستم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مديريت ارتباط با مشتريبخش بندي مشتريانمدل آر.اف.ام (RFM)ميانگينارزش دوره عمر مشتريخوشه بندي كامشتریبیمهمشتریانافالگوریتماطلاعاتشناسایی
-
2.
مؤلف : عبادی جلال، مونا ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1392، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 110 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریخوشه بندی کامرکز تماسمدیریت منابع انسانیمشتریانمدلشاخصکیفیتتمـاس
-
3.
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر. اف. ام. - RFM -
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ توکلی، احمد ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1391 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:میانگینمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)خوشه بندی کا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)