کلمة المفتاح ارزش درکشدۀ مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : روستا، غلامرضا ؛ راه پیما، امان اله ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (12 صفحة - من 3853 إلی 3864 )
الکلمات المفتاحية:کانال همهکارهکیفیت بازاریابی کانال همهکارهارزش درکشده مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : استادی، بختیار ؛ مؤلف : عبدالهی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.تابع زیان تاگوچیمشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان