کلمة المفتاح کانال همهکاره / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : روستا، غلامرضا ؛ راه پیما، امان اله ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (12 صفحة - من 3853 إلی 3864 )
الکلمات المفتاحية:کانال همهکارهکیفیت بازاریابی کانال همهکارهارزش درکشده مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : عباسی نامی، حامد ؛ مؤلف : آسایش، ابوالقاسم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 87 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کانال همهکارهکیفیت تعاملات یکپارچهسلاست و روانی درکشدهتجربه مثبت و وفاداری نگرشیکانال همهکاره/ فراگیرفراگیرمشتریمشتریانبانکوفاداری