کلمة المفتاح تقسیمبندی مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شریفی اصفهانی، حمید ؛ مؤلف : شهسواری پور، ناصر ؛ شریفی فینی، محمدحسین ؛ بهمن یار، راضیه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1402 - شماره 50 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMتقسیمبندی مشتریانالگوریتم خوشهبندیK-meansشرکت اینترنتی دیجیکالاسیستم توصیهگر
-
2.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 التصنيف B (Azad University/ISC (17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری