کلمة المفتاح مشتریان کلیدی / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حسینی نیا، سیدرضا ؛ مؤلف : بای، ناصر ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی در ورزش»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 209 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمشتریمداریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیادارات ورزش و جوانانمشتریکارکنان ادارات ورزش و جوانان
-
2.
مؤلف : اسماعیل زاده، اثمر ؛ رستمی، سمیه ؛ علیرضائی، شبنم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1398 - شماره 11 (28 صفحة - من 497 إلی 524 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮیﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮐﻠﯿﺪیمشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریکارکناناطلاعاتضریب همبستگی پیرسونوفاداری مشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : ناصری اسکوئی، حمیدرضا ؛ مؤلف : برقی اسکوئی، محمدمهدی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 11 (جلد چهارم) (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:فناوریمزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدی
-
4.
مؤلف : یوسفی زاد، امیر ؛ ثریایی، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1397، سال دهم - شماره 20 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 175 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMمشتریان کلیدیروش DBSCANارزش دوره عمر مشتریروش K-MEANS
-
5.
مؤلف : برقی اسکونی، محمد مهدی ؛ ناصری اسکونی، حمیدرضا ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»تابستان 1397 - شماره 2 ISC (11 صفحة - من 23 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:فناوریمزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدی
-
6.
مؤلف : بای، ناصر ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 441 إلی 457 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشرضایت مشتریانمشتریان کلیدیتمایل مشتریپیامدهای رفتاری
-
7.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 461 إلی 478 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام
-
8.
مؤلف : مهدوی، عبدالمحمد ؛ موسوی، سیده زهره ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان کلیدیارزش چرخه عمر مشتریبخش بندی مشتریانمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریسودمشـتریبانکبانک مسکن
-
9.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : پشنگ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1391 - شماره 10 (11 صفحة - من 65 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندمشتریان کلیدیبازاریابی معاملاتیگرایش ارتباطی
-
10.
مؤلف : نبی زاده شهربابکی، فاطمه ؛ صفرنیا، حسن ؛ عباسی، عباس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریان کلیدی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)