مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة مدیریت تولید و عملیات 1 |
مجلة مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت دولتی 1 |
مجلة دانشور رفتار 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
-
1.
مؤلف : غلامی کرین، محمود ؛ عبدالمنافی، سعید ؛ عظیمی، حسین ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1394 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیعملکردصنعت خودروسرمایه فکریسرمایه ساختاریسرمایه رابطهایسرمایهگروه خودرو سازی سایپامدیرانمدیریت
-
2.
مؤلف : غلامی کرین، محمود ؛ رنجبریان، بهرام ؛ علامه، سید محسن ؛ رشید کابلی، مجید ؛ چهارمحالی، حسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 13 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:حکمتنهج البلاغهبانکمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه
-
3.
مؤلف : عسگری، ناصر ؛ دهقان، نبی الله ؛ غلامی کرین، محمود ؛ کولیوند، حسن ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»بهار 1392 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیدانشمراکز آموزشیمدیریت دانشآجا
-
4.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ صادقی، امیر ؛ غلامی کرین، محمود ؛ لطفی جلال آبادی، مصطفی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابیآمیخته بازاریابیصنعت قطعه سازی خودرو
-
5.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ علامه، سید محسن ؛ رشید کابلی، مجید ؛ غلامی کرین، محمود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1390 - شماره 5 ISC (16 صفحة - من 33 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حکمتاصول اخلاقینهج البلاغهدانشتحلیل محتواملاحظات اجتماعیمدیرانمدیریتپژوهش
-
6.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ غلامی کرین، محمود ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1385 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 49 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانرفتار مصرف کنندهبازاریابی خدمات بانکیترجیح نام تجاری