مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تازه های اقتصاد 3 |
مجلة بانک و اقتصاد 3 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
-
1.
مؤلف : ذوالفقار دهنوی، حسین ؛ رشیدی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1390، سال ششم - شماره 11 (21 صفحة - من 175 إلی 195 )
-
2.
مؤلف : رشیدی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : فرهودی، شعبان ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1388 - شماره 3 (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:عملکردجو سازمانیکاراییروابط انسانی
-
3.
مؤلف : رشیدی، داریوش ؛ حبیب پور، مریم ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»آذر 1387 - شماره 121 (7 صفحة - من 47 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتفناوری اطلاعاتبانکداری متمرکزمشتریخدمات
-
4.
مؤلف : رشیدی، داریوش ؛ محمدخانی، مسعود ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»پاییز 1386 - شماره 117 (12 صفحة - من 64 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکیتواناسازییادگیری ترکیبیشایستگی سازمانی
-
5.
مترجم : رشیدی، داریوش ؛ هیوا زادگان باوی ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»پاییز 1385 - شماره 113 (2 صفحة - من 25 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتبانکداری الکترونیکفناوریاطلاعاتتجارت
-
6.
مؤلف : رشیدی، داریوش ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»بهمن 1382 - شماره 42 (5 صفحة - من 28 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بانکسازمانهای یادگیرندهکارکنانسازمانبانک کشاورزیعملکردمدیران
-
7.
مراسل : سیفی، منصور ؛ رشیدی، داریوش ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1381 - شماره 29 (3 صفحة - من 36 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبانکمشتریانرضایتکارکنانرضایتمندی مشتریرضایت مشتریان
-
8.
مؤلف : رسول اف، جلال ؛ سیفی، منصور ؛ رشیدی، داریوش ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»مرداد 1381 - شماره 26 (12 صفحة - من 18 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبانکرضایت مشتریمشتریانرضایت مشتریانرضایتکارکنانواریانسخدماتساختاری