پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : فیض، داود ؛ میرمحمدی، سیدمحمد ؛ ایزدخواه، محمدمهدی ؛
(20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه مبناییمدلسازی ساختاری تفسیریبرند ملیجایگاهسازیمدل برندسازی ملی ایران
-
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
(12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
-
مؤلف : مصدق، محمدجواد ؛ قهرمانی، سمیرا ؛
(16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکآژانسهای مسافرتی تهرانموفقیت بازاریابی الکترونیک
-
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
(14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک
-
مؤلف : مهرمنش، حسن ؛ صفوی میرمحله، سیدرحیم ؛
(20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتفسیریمدلسازی ساختاریسازمانهای ایرانیشرکت گاز استان اردبیل
-
مؤلف : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ قادری، هانیه ؛ کنعانی، انسیه ؛
(16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تاثیرات اجتماعیبانکداری همراهریسک ادراکشدهWARP PLSنوآوری شخصی
-
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
(16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیدرویکردهای سازمان
-
مؤلف : پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛
(12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هنجار اجتماعیظریه رفتار برنامهریزی شدهمحصولات غذایی ارگانیکنیت مصرف
-
مؤلف : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ سلماسی، امیر ؛ نصری، مصطفی ؛
(14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندشخصیت برنددرگیری محصولدانش محصولکالای تقلبی
-
مؤلف : ابراهیم پورازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ هوشمند چایجانی، میلاد ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد صادراتیدانش صادراتیبازار گرایی صادراتی