بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : بحرینیزاد، منیژه ؛ حسینی، مطهره ؛
(19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:تکنیک دلفیپیشایندهاتکنیک دیمتلرفتار خرید ناگهانیپسایندها
-
مؤلف : خاکی، مریم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛
(16 صفحة - من 20 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد بیزینویژگیهای روانشناختی مشتریاندسته بندی و انتخاب برندویژگیهای محصولمواد و فرآوردههای لبنی
-
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ آرام، فرشاد ؛
(18 صفحة - من 36 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:عوامل درون سازمانیفناوری اطلاعاتی و ارتباطیعملکرد نوآورانهانعطاف پذیری راهبردییادگیری محوریراهبرد محوری صادراتیشرکتهای صادراتی استان بوشهر
-
مؤلف : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نامور، مائده ؛
(18 صفحة - من 54 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندوفاداری رفتاریقدرشناسی مشتری
-
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کیماسی، مسعود ؛ روستا، احمد ؛ اراکی تبار، محمد ؛
(14 صفحة - من 72 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری شرکتیمشتریان شرکتینوع شناسی رفتار
-
مؤلف : افراسیابی، مینا ؛ مشبکی، اصغر ؛ منصوری، فرشته ؛
(18 صفحة - من 86 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدشهرت برندتبلیغات پنهانجایگذاری محصول و برندمتغیر جمعیت شناختی جنسیت
-
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ طیب زاده، مهدی ؛ شجاع، علی ؛
(16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیقصد خرید مصرفکننده
-
مؤلف : خوش طینت، بهناز ؛ شاهآبادی، ابوالفضل ؛
(14 صفحة - من 120 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیکسب مزیت رقابتیهوش بازاریابیتوزیع دارو
-
مؤلف : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
(12 صفحة - من 134 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ ایزدی، حمید ؛
(18 صفحة - من 146 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتجارت الکترونیکارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخرده فروشی آنلایندیجی کالا