کلمة المفتاح ویژگی های محصول / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رسولی تبار، کوهسار ؛ رحمانی، محمود ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (17 صفحة - من 60 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:نرخ ارزسنندجمنابع مالیتاپسیسعملکرد صادراتشرکتهای صادراتیویژگیهای محصولعوامل بازاریابی
-
2.
مؤلف : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : حصارکی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای محصولقیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریچندکانالهخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
3.
مؤلف : نژادعلی لفمجانی، حمیدرضا ؛ کریمی، تورج ؛ سلطانی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 66 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای محصولسیستم استنتاج عصبی-فازیگونههای خردهفروشیفروشمحصولسیستمفازیسیستم استنتاج عصبی
-
4.
كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ محمدی سلطان آباد، رقیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیبانک سپهویژگیهای شرکتویژگیهای محصولویژگیهای کلان محیطی
-
5.
مؤلف : صمدی، سمیه ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 232 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریویژگیهای فردیویژگیهای محصولسردرگمی مصرفکنندهویژگیهای وبسایت
-
6.
مؤلف : خاکی، مریم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 20 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد بیزینویژگیهای روانشناختی مشتریاندسته بندی و انتخاب برندویژگیهای محصولمواد و فرآوردههای لبنی
-
7.
مؤلف : گودرزی، نیلوفر ؛ علامه حایری، فریدالدین ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:اطلاع رسانیرضایت مشتریتصویر شرکتویژگی های محصولویژگی مکان فروشمشاوره هنگام خریدرضایت مشتریانفرضیه
-
8.
مؤلف : دهقان، نبی اله ؛ غلامی، محمود ؛ فارسی راد، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدتلفن همراهوفاداری به برندارزش ویژه برندشهرستان اهوازتجربه مشتریویژگی های محصولcellphoneارزش ویژهارزش ویژهتلفن همراهتلفن همراه
-
9.
مؤلف : ایرائی، مجتبی ؛ عباسی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 80 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیتئوری فازیویژگی های محصولانتخاب تامین کنندگاناستراتژی همکاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)