کلمة المفتاح بازاریابی اینترنتی / (57 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلیمانی، حمیدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (28 صفحة - من 1032 إلی 1059 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتجارت الکترونیکتوسعه بازارشبکه های اجتماعیبازاریابی اینترنتیشرکت های تولیدیبرندینگبازاریابی محتوابهینه سازی موتورهای جستجو
-
2.
مؤلف : جلالی، سید ابوالفضل ؛ رجایی فرد، محمد مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری ، ملی (13 صفحة - من 109 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیفعالیت های مرتبط با مشتریفعالیت های مربوط به تحقیقات بازاریابیتحقیق و توسعه بازاریابی
-
3.
مؤلف : مدرسی، مریم السادات ؛ عصفوری جاسمی، مهری ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری ، ملی (15 صفحة - من 204 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیسرمایه فکریبازاریابی اینترنتی
-
4.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : اصغری خواه، سجاد ؛ موسوی، سید محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 ، ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 170 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابی الکترونیکیبازاریابی بین المللبازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاراطلاعاتقابلیتفناوری اطلاعات و ارتباطاتبازارهای صادراتی
-
5.
كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛ مؤلف : حسین زاده، حمیرا ؛ خواجه، مصطفی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1402 - شماره 31 ، الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 133 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالکسب و کارهای الکترونیکی
-
6.
كاتب مسؤول : کریمی، علی ؛ مؤلف : جهان، جواد ؛ یعقوبی المشیری، رضا ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1402 - شماره 2 (7 صفحة - من 19 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیبازاریابی اینترنتیتبلیغات اینترنتی
-
7.
مؤلف : کریمی راد، سهیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 37 (10 صفحة - من 387 إلی 396 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیبازاریابی اینترنتی.
-
8.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 278 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی محتواییمشتریقصد بازدید مجددپژوهشقصد بازدید مجدد وبسایتوبسایتمشتریان
-
9.
مؤلف : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (17 صفحة - من 1397 إلی 1413 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
10.
مؤلف : آذربایجانی، فریبا ؛ بیانی، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، عالمي (13 صفحة - من 387 إلی 399 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیبازاریابی اینترنتیتلگراماینستاگرام
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)