کلمة المفتاح Digital marketing / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Moghadasnian، SeyyedAbdolhojjat ؛ Ghorbani، Avina ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (11 صفحة - من 124 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:Digital marketingConsumer EngagementPharmaceutical BeautyKey Performance Indicators (KPIs)Strategy Optimization
-
2.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : اصغری خواه، سجاد ؛ موسوی، سید محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 170 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابی الکترونیکیبازاریابی بین المللبازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتال
-
3.
مؤلف : Zeinali، Sajjad ؛ Mehrabi، Ali ؛ كاتب مسؤول : Omidi، Fereydoun ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (23 صفحة - من 183 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:Product DevelopmentaccreditationDigital marketingAbadan Petrochemical Company
-
4.
مؤلف : آملی دیوا، زهرا ؛ زرگر، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : دانایی، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»زمستان 1402 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:فرا ترکیبصنایع دریاییبازاریابی دیجیتال
-
5.
مؤلف : والافر، امیر ؛ زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1402 - شماره 46 التصنيف الف (Ministry of Science (35 صفحة - من 223 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:روش کیوصنعت هوانوردیبازاریابی دیجیتالفناوری بلاک چین
-
6.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتال
-
7.
مؤلف : طهماسب پور، زهرا ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:گردشگری فرهنگ»پاییز 1402 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 66 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریصنعت هتلداریبازاریابی دیجیتالجزیزۀ کیش
-
8.
مؤلف : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریبازارمسئولیتمشتریانشناسایی
-
9.
مؤلف : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیترفندهای بازاریابیکتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابی
-
10.
مؤلف : قادری، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : زمانی، عباس ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1402، دوره سوم - شماره 13 (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارتباطاتبازیاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتالارتباطات بازاریابیتبلیغاتاطلاعاتوبمشتریارتباط
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (34 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- A (7 مقالة)
- B (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)