کلمة المفتاح Digital marketing / (93 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : Mohammad Rezaee، Ziba ؛ Fatemi، Adel ؛ Aliabadi، Samira ؛ Smaeili، Mohsen ؛ كاتب مسؤول : Veisi، Korosh ؛
مجلة:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:Social networkDigital marketingdigital eraProduction Company
-
12.
مؤلف : Lashgari، Soraya ؛ Radfar، Reza ؛ Airanban، Javad ؛ كاتب مسؤول : Abedi، Sadegh ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 289 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:InnovationDigital marketingFuzzy techniquesIndustry of Commercial AutomotivesResearch & Development (R & D)Research & Development (R & D)Research & Development (R & D)
-
13.
كاتب مسؤول : Hoseini، Seyed Rasoul ؛ مؤلف : Moghaddas Shargh، Ammar ؛ Salari، Tooktam ؛ Banimahd Rankouei، Mohammad Mahdi ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 435 إلی 464 )
الکلمات المفتاحية:Marketinggrounded theoryInsurance industryDigital marketingAgile marketing
-
14.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ دشتبانی، یاور ؛ فتحی نیا، حسن ؛ قومنجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»تابستان 1402 ، سال چهارم- شماره 2 (29 صفحة - من 69 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادچابک سازیبازاریابیبازاریابی دیجیتالبانکداری چابک
-
15.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محسن ؛ آلبونعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 169 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریگردشگری پزشکیهویت برندبازاریابی دیجیتالمشتریمدل
-
16.
مؤلف : حسن خانی، معصومه ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (18 صفحة - من 52 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیقابلیت نوآوریقابلیت پویاشرکت های کوچک و متوسط و دوران پسا کرونابازاریابی دیجیتال
-
17.
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ كاتب مسؤول : کریمی، اوژن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 129 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
18.
مؤلف : الماسی، فاطمه ؛ جمشیدی، محمد جواد ؛ كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 244 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنعت بیمهبازاریابی دیجیتال
-
19.
مؤلف : Hosseinzadeh Naser، Shaghayegh ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Spring 2023, Volume 11 - Number 2 ISC (11 صفحة - من 29 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:Small Enterprisesbrand equityDigital marketing
-
20.
مؤلف : Rahmani، Nasim ؛ Mehrani، Hormoz ؛ كاتب مسؤول : Vahabzadeh Munshi، Shadan ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2023, Volume 4 - Number 6 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 287 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:Sustainabilitygrounded theorySmall BusinessDigital marketing
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (34 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- A (7 مقالة)
- B (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)