کلمة المفتاح Digital marketing / (107 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ دشتبانی، یاور ؛ فتحی نیا، حسن ؛ قومنجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»تابستان 1402 ، سال چهارم- شماره 2 (29 صفحة - من 69 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادچابک سازیبازاریابیبازاریابی دیجیتالبانکداری چابک
-
22.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محسن ؛ آلبونعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 169 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریگردشگری پزشکیهویت برندبازاریابی دیجیتالمشتریمدل
-
23.
مؤلف : حسن خانی، معصومه ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (18 صفحة - من 52 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیقابلیت نوآوریقابلیت پویابازاریابی دیجیتالشرکت های کوچک و متوسط و دوران پسا کرونا
-
24.
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ كاتب مسؤول : کریمی، اوژن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 129 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
25.
مؤلف : الماسی، فاطمه ؛ جمشیدی، محمد جواد ؛ كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 244 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنعت بیمهبازاریابی دیجیتال
-
26.
مؤلف : Hosseinzadeh Naser، Shaghayegh ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Spring 2023, Volume 11 - Number 2 ISC (11 صفحة - من 29 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:Small Enterprisesbrand equityDigital marketing
-
27.
مؤلف : Rahmani، Nasim ؛ Mehrani، Hormoz ؛ كاتب مسؤول : Vahabzadeh Munshi، Shadan ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2023, Volume 4 - Number 6 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 287 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:Sustainabilitygrounded theorySmall BusinessDigital marketing
-
28.
مؤلف : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهمشتری مداریبازاریابی دیجیتالهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمشتریان
-
29.
مؤلف : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 110 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیرینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریمدلکارآفرینی
-
30.
مؤلف : کوکبی بروجردی، فهیمه ؛ مهدی زاده، دکتر علی ؛ حاج علیان، دکتر فرشاد ؛ كاتب مسؤول : جهانگیر فرد، دکتر مجید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 109 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رفتار سازمانیاخلاق سازمانیمثبتگرا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (37 مقالة)
- الف (11 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)