تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University)
-
مؤلف : ذهبی، ثمین ؛ خدایاری، بهناز ؛ كاتب مسؤول : اسدی، عباس ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به خریدتمایل به سفرنگرش به برند و تبلیغاتسطح درگیری ذهنی مشتری
-
مؤلف : کاسه گرها، مهدی ؛ گیلانی پور، جواد ؛ مختاری، مهران ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
(22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهبازاریابی نوینبانکداری شرکتی
-
كاتب مسؤول : ابراهیم پور، امیر ؛ مؤلف : رشادت جو، حمیده ؛ ذوالفقاری صادق، امیر حسین ؛ خسروی، نیره ؛ مهدی پور اوجانی، نسترن ؛
(18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پزشکیاستارتاپزیستبوم
-
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
(25 صفحة - من 61 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات
-
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
(26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
كاتب مسؤول : کفاش پور، آذر ؛ مؤلف : اسلامی، قاسم ؛ مصطفوی، سادات ؛
(16 صفحة - من 113 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی عاطفی به برندمعنویت مشتریرفتارهای فرانقش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت
-
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ كاتب مسؤول : کریمی، اوژن ؛
(23 صفحة - من 129 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
مؤلف : فعال نصیری، محمدرضا ؛ آسایش، حمید ؛ آسایش، سید حسین ؛ كاتب مسؤول : خوچیانی، رامین ؛
(16 صفحة - من 153 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:عوامل اقتصادیمدل رویکرد آستانهایحجم سپرده بانکینظام بانکی ایران