کلمة المفتاح بازاریابی نوین / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کاسه گرها، مهدی ؛ گیلانی پور، جواد ؛ مختاری، مهران ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهبازاریابی نوینبانکداری شرکتی
-
2.
مؤلف : زاداحمد، لیلا ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»زمستان 1401 - شماره 12 (10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیعملکرد سازمانیبازاریابی نوینسازمان های نوپا
-
3.
مؤلف : کاسه گرها، مهدی ؛ گیلانی پور، جواد ؛ مختاری، مهران ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»پاییز 1400، دوره چهارم - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 47 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبازاریابی کارآفرینانهسازمانهای پیشروفراترکیببازاریابی نوین
-
4.
مؤلف : سرمست، مریم ؛ بختیاری، زهرا ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»مرداد 1398 - شماره 18 (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریبازاریابی نوینحیطههای کاربردی
-
5.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ فولادی، مهرداد ؛ ضیا، داریوش ؛ نجاتی، حجت ؛ قبادی، سعید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 - شماره 5 (9 صفحة - من 116 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی نوین: بازاریابی حسی
-
6.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ بهمدی، معصومه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4 (10 صفحة - من 46 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی حسیبازاریابی نوینبازارمشتریارتباطاتمشتریانتجربهمصرفکنندگان
-
7.
مؤلف : فاطمه صدوق شهمیرزادی، شبنم ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، بهمن 1382 - شماره 149 ISC (4 صفحة - من 62 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:بازارصادراتبازاریابیبازاریابی بینالمللیبازاریابی نوینژاپنآمریکا