کلمة المفتاح بازاریابی بین المللی / (48 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نعمتی، بهروز ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیغه دوست، حسین ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1403- شماره 136 ، A (Azad University (21 صفحة - من 137 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بین المللیالویت بندی مولفههای زیرساخت اجرای مدیریت دانشنظام مدیریت دانش صنعت نفت
-
2.
مؤلف : فیض اللهی، مجتبی ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (31 صفحة - من 2658 إلی 2688 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافتحلیل شکافبازاریابی بین المللیرویکرد آمیختهصادراتفرش دستباف ایرانبازار
-
3.
مؤلف : زارع مهرجردی، فرزانه ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»تابستان 1401- شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مناطق آزاد تجاریبازاریابی بینالمللیشایستگیهای مدیران بازاریابی بینالمللیمدیرانشایستگیمدلصادرات
-
4.
كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛ مؤلف : محمدزاده، زهرا ؛ مزینانی، محمدامین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیپویایی بازارپراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانیانطباق برنامه بازاریابیهماهنگی بازاربازاربازاریابیبازاریابی بینالمللی
-
5.
مؤلف : اکبری یاسوج، سید علی رضا ؛ انصاری، یعقوب ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (9 صفحة - من 306 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:SWOTمحیط بازاریابیبازاریابی بین المللیبازارمحیطمصرفموفقیت
-
6.
مؤلف : حسن پورکیاپی، الهام ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (22 صفحة - من 178 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:مديريت استراتژي برند بازاريابي بين المللي
-
7.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ بشکار، راضیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1400 - شماره 16 ، ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فرشآنتروپی شانونبازاریابی بینالمللیبازاریابی دیجیتال
-
8.
كاتب مسؤول : حسینی، میرزا حسن ؛ مؤلف : کشاورز، الهام ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 ، ج (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 95 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی سبزکسب و کارهای کوچک و متوسطبازاریابی بین المللیرویکرد متدولوژی سیستم نرم
-
9.
مؤلف : منتظری، سیدمحمد ؛
مجلة:مدیران مبتکر»تابستان 1400 - شماره 2 (3 صفحة - من 29 إلی 31 )
-
10.
مؤلف : شاهرودی، کامبیز ؛ حیدری مجد، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 127 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کاراستراتژی بازاریابیقابلیت هابازاریابی بین المللیپراکندگی بین شرکتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)