الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 29 |
علوم سیاسی 4 |
حسابداری 3 |
اقتصاد 3 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 2 |
اخلاق 2 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 48 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
العلمية - البحثية 4 |
الف 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : آجیل چی، مهتا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:گردشگری شهری»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تجربه گردشگریگردشگران سلامتشهر تهرانبرند سازی مکانی
-
3.
مؤلف : اسماعیلپور، حسن ؛ قربانی، امید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (12 صفحة - من 984 إلی 995 )
الکلمات المفتاحية:سازمان تامین اجتماعیتوانمندی کارکنانبرون سپاری برنامه های آموزشی
-
4.
مؤلف : قادری نسب، جمال ؛ علیقلی، منصوره ؛ غلامزاده، داریوش ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلپور، حسن ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 52 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتعالیتعالی بازاریابیپیادهسازیصنعت هوانوردی
-
5.
مؤلف : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحة - من 7784 إلی 7795 )
الکلمات المفتاحية:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
6.
مؤلف : حسینی، سید حمید ؛ میرابی، وحید رضا ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحة - من 5374 إلی 5390 )
الکلمات المفتاحية:استدلالرفتارشناسیانتخاباتعلوم شناختیبازاریابی سیاسی شناختیسیاسیسـیاسـیمغزبازاریابیعصـباســتبازاریابی سـیاسـی
-
7.
مؤلف : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 صفحة - من 1049 إلی 1066 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجربه مشتریهایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهمشتریتجربه
-
8.
مؤلف : قادری نسب، سید جمال ؛ علیقلی، منصوره ؛ غلامزاده، داریوش ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»تابستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتعالیصنعت هوانوردیکد گذاری
-
9.
مؤلف : مصلی، مهسا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»تابستان 1401، سال شانزدهم - شماره 2 التصنيف B (Azad University/ISC (24 صفحة - من 163 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار اطلاعاتنوآور بودنکیفیت وبسایتمشتریان فروشگاههای آنلاین
-
10.
مؤلف : فلاح حسین آبادی، بهمن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 43 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:خرید تفننیگرایش به لذت از خریدمحیط فروشگاهتمایل به خرید تفننیاحساس مثبت و منفیرویکرد آینده نگر