کلمة المفتاح مدیریت تجربه مشتری / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مردآزاد ناوی، پیام ؛ محمدی، سید بیوک ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1403، دوره شانزدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 449 إلی 477 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوای کیفیمولفههای سازمانیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریمدل پیادهسازی
-
2.
مؤلف : رستم کمر ویجویه، رضا ؛ اقدسی، محمد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت ، ملی (14 صفحة - من 386 إلی 399 )
الکلمات المفتاحية:فرصت هاچالش هامدیریت تجربه مشتریبانکداری بازفی تک
-
3.
مؤلف : قاضی منش، مروا ؛ ناصرالمعمار، مرضیه ؛ محبوبی زاده، شقایق ؛ كاتب مسؤول : اشکانی، امید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (11 صفحة - من 576 إلی 586 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیتمدیریت تجربه مشتریطرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول
-
4.
مؤلف : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 ، ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
5.
مؤلف : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحة - من 7784 إلی 7795 )
الکلمات المفتاحية:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
6.
مؤلف : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلی
-
7.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
8.
مؤلف : کرکه آبادی، مهدیه ؛ عالی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : ملک، آتوسا ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1401 - شماره 18 (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیوفاداری به برندتجربه نام تجاریتعهد محاسباتیسن مشتریانبانک توسعه و تعاونمشتریمشتریانبــهمــدیریت تجربــه مشــتریمشــتری
-
9.
مؤلف : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : الهوردی، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 974 إلی 1000 )
الکلمات المفتاحية:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
10.
كاتب مسؤول : مختاری، حامد ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)