کلمة المفتاح customer experience management / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
2.
مؤلف : حسینی، محمد رضا ؛ طیبی رهنی، علی ؛ عزیزی، مهدی ؛ شادمان، محمد جواد ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1402 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 87 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:اقدام پژوهیتجربه مشتریهم آفرینی
-
3.
مؤلف : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحة - من 7784 إلی 7795 )
الکلمات المفتاحية:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
4.
مؤلف : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلی
-
5.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ خواستار، حمزه ؛ نیاکان، لیلی ؛ كاتب مسؤول : سلماسی، مریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 262 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:کدگذاریتحلیل محتواآینده پژوهیبیمههای اتومبیل
-
6.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ علی، باسل ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 244 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبیمه اشخاصمدیریت تجربه مشتریانتکنیک داده بنیاد
-
7.
مؤلف : Sadeghi Far، Mohammad ؛ Naami، Abdullah ؛ كاتب مسؤول : Kaffashpoor، Azar ؛
مجلة:Journal of System Management»Spring 2022, Volume 8 - Number 2 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:Grounded theory approachcustomer experience managementTABAN Airlines
-
8.
مؤلف : Saeedi، Fatemeh ؛ Zargar، Seyed Mohammad ؛ كاتب مسؤول : Danaei، Abolfazl ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2022, Volume 3 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 196 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:electronic servicescustomer experiencecustomer experience managementInformation Technology OrganizationsCustomer Experience ProcessHamrah-e-Aval Mobile
-
9.
كاتب مسؤول : مختاری، حامد ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
-
10.
مؤلف : موسوی، پریسا ؛ مهرآیین، محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 502 إلی 523 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل کتابسنجیتحلیل شبکهتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریپژوهش