کلمة المفتاح customer experience management / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادوابستگی به برندمدیریت تجربه مشتریان
-
22.
مؤلف : ملکی، مهدی ؛ صحت، سعید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (21 صفحة - من 4929 إلی 4949 )
الکلمات المفتاحية: مزیت رقابتی عملکرد کسب و کار و صندوق بیمه اجتماعیمدیریت تجربه مشتریان
-
23.
مؤلف : العنزي، مهند خالد أحمد ؛ يحيى الحمداني، علاء عبد السلام ؛
مجلة:تنمية الرافدين»السنة 2013، دوره 35 - العدد 114 (12 صفحة - من 376 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:ادارة خبرة الزبوناستراتیجیة خبرة الزبونالاصطفاف المنظمی