کلمة المفتاح customer experience management / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 48 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتری
-
12.
كاتب مسؤول : رفیعیان، مجتبی ؛ مؤلف : شمس، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1399 -شماره 44 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بافت میانیمدیریت تجربه مشتریمنظر بصری خیابانخیابان کریمخان زند
-
13.
كاتب مسؤول : آتشگر، کریم ؛ مؤلف : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 399 إلی 423 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تجربه مشتریسفر مشتریمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسنقشه سفرمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
14.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 13 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
15.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 523 إلی 547 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
16.
مؤلف : Ghafoury، Mehdi ؛ Hajipour، Bahman ؛ كاتب مسؤول : Roosta، Ahmad ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2020, Volume 13 - Number 3 التصنيف الف/ISC (24 صفحة - من 367 إلی 390 )
الکلمات المفتاحية:Customer Valuevalue theorycustomer experience managementCustomer disvalueHumanistic marketing
-
17.
مؤلف : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ كاتب مسؤول : قره بیگلو، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 489 إلی 508 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان
-
18.
مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتهمراه بانکمدیریت تجربه مشترینقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمشتریمشتریانطراحی
-
19.
مؤلف : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تجربه مشتریاننظریه داده بنیادوابستگی به برند
-
20.
مؤلف : ملکی، مهدی ؛ صحت، سعید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (21 صفحة - من 4929 إلی 4949 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تجربه مشتریان مزیت رقابتی عملکرد کسب و کار و صندوق بیمه اجتماعی