کلمة المفتاح Customer Value / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کیخا، حسین ؛ تاش، مهیم ؛ كاتب مسؤول : کیخا، عالمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوری بازاریابیشبکۀ ارتباطیارزش همکاریارزش مشتریارزش ویژۀ برندبانکهای خصوصیبازارارزش
-
2.
مؤلف : صفری، زهرا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (17 صفحة - من 862 إلی 878 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمشارکترفتارهای شهروندیرفتارهای ارزش آفرینی مشتریتعامل مشتریمشتریرفتارهایمشتریانرفتارهای شهروندی مشتری
-
3.
مؤلف : Alilou، Parviz ؛ Badizadeh، Ali ؛ كاتب مسؤول : Saeednia، Hamidreza ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (25 صفحة - من 23 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:Customer ValueTextile industryCustomer ExpectationsBrand value creationData Foundation Theory
-
4.
مؤلف : Ghafoury، Mehdi ؛ Hajipour، Bahman ؛ كاتب مسؤول : Roosta، Ahmad ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2020, Volume 13 - Number 3 التصنيف الف/ISC (24 صفحة - من 367 إلی 390 )
الکلمات المفتاحية:Customer Valuevalue theorycustomer experience managementCustomer disvalueHumanistic marketing
-
5.
مؤلف : فیروزیان، فرشته ؛ دهقانپوری، حوریه ؛ كاتب مسؤول : بحرالعلوم، حسن ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیقصد خرید مجددارزش ویژه مشتریبازاریابی
-
6.
مؤلف : خامدا، زهرا ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ رستمی، مجید ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»زمستان 1398، دوره دهم - شماره 4 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ارزش بیمارارزش در خدمات مراقبت سلامتارزش مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : اکبری، مرتضی ؛ مؤلف : مهرعلی، مریم ؛ سیدامیری، نادر ؛ دانش، مژگان ؛ رمضانپور نرگسی، قاسم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتیجایگاه برندمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتگردشگریمشتریان
-
8.
مؤلف : نداف، مهدی ؛ خواجه، منظر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 213 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت بازاریابیرفتار هم خلقی ارزش مشتریارزش ویژه برندارزش مشتریقابلیت نوآوری
-
9.
كاتب مسؤول : Ahmar Habib، Rana Muhammad ؛ مؤلف : Yazdanifard، Rashad ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»August 2017, Volume 4 - Number 37 (15 صفحة - من 796 إلی 810 )
الکلمات المفتاحية:Strategic ManagementCustomer ValueCore CompetencyStrategy making
-
10.
كاتب مسؤول : Arshad، Ammar ؛ مؤلف : Yazdanifard، Rashad ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2017, Volume 4 - Number 38 (20 صفحة - من 917 إلی 936 )
الکلمات المفتاحية:Strategic ManagementCustomer ValueCore CompetencyStrategy makingSony IncStrategic misalignment
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)