کلمة المفتاح برند سازی حسی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
ارائه مدل برندسازی حسی در صنعت مواد غذایی (مطالعه موردی: صنایع بزرگ مواد غذایی استان آذربایجان شرقی)
مؤلف : مینویی، مرتضی ؛ قره بیگلو، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (29 صفحة - من 2148 إلی 2176 )
الکلمات المفتاحية:استان آذربایجان شرقیصنعت مواد غذاییبرندسازی حسیمواد غذاییحسیمدلمشـتریپژوهش
-
2.
مؤلف : مینویی، مرتضی ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ كاتب مسؤول : قره بیگلو، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 489 إلی 508 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندبازاریابی حسیرویکرد آمیختهمدیریت تجربه مشتریانبرند سازی حسیصنعت مواد غذاییمشتریبرندسازی حسیمدیرانمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)