کلمة المفتاح sensory marketing / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نعمتی، حسام الدین ؛ مؤلف : سبحانی فرد، یاسر ؛ جعفری، علی ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 ، ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 143 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتبار برندبازاریابی حسیرضایت مخاطبصداوسیما.
-
2.
مؤلف : روحی بهلولی احمدی، ثریا ؛ عظیم زاده، سید مرتضی ؛ نظریان، علی ؛ كاتب مسؤول : اتقیا، ناهید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1401- شماره 76 ، الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 421 إلی 437 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیبازاریابی حسیارتقا برند
-
3.
مؤلف : رضائی، ماندانا ؛ تقوایی، رضا ؛ قبادی، تحفه ؛ كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:آمایش محیط»زمستان 1401 - شماره 59 ، A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی حسیبازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعیشهر اقتصادیبازارشهریاقتصادیمصاحبهدیجیتال
-
4.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
5.
مترجم : ولی پوری، زهرا ؛ مؤلف : جلالی، سید مهدی ؛ تبریزیان، بیتا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 265 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی حسیمحصولات تندگردش
-
6.
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بیناییبازاریابی حسیبویاییتصویرسازی رایحهتجربۀ حسیرنگ پسزمینهحسیرنگتصویرسازی
-
7.
مؤلف : ولی پوری، زهرا ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سیدمهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 ، B (Azad University (19 صفحة - من 104 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:روش ترکیبیبازاریابیبازاریابی حسیتعامل دوسویهمدلمشتریمحصولات
-
8.
مؤلف : ولیپوری، زهرا ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 435 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیسهم بازارافزایش فروشبازاریابی مبتنی بر حواس
-
9.
مؤلف : کاظمی، رضا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 ، B (Azad University (20 صفحة - من 416 إلی 435 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبازاریابی حسیبهبود تجربه مشتریفروشگاههای زنجیرهای افق کوروشروش
-
10.
مؤلف : Alshayma Alhazmi ؛ Saima Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (11 صفحة - من 356 إلی 366 )
الکلمات المفتاحية:consumerhotelpath analysissensory marketingPurchase Patterns
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)