کلمة المفتاح Brand Attachment / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عزیزی، مهشید ؛ راموز، نجمه ؛ كاتب مسؤول : ملکی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 138 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به برندنفرت از برندخیانت ادراک شده برند
-
2.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برند
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
4.
مؤلف : Kashani، Mohammad ؛ Navabakhsh، Mehrdad ؛ كاتب مسؤول : Hamdi، Karim ؛
مجلة:International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies»Autumn 2022, Volume 3 - Number 3 التصنيف C (Azad University (22 صفحة - من 47 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:Brand Attachmentprevention of brand crisiscontinuous brand commitmentbrand advocacy intentionsZemt
-
5.
مؤلف : فرهنگ، آرین ؛ وهاب زاده، شادان ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 132 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقمسئولیت اجتماعی شرکتهاوابستگی به برنداخلاق شهروندی سازمانی.
-
6.
مؤلف : مومنی، سید اسماعیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 74 (جلد اول) (22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیتعهد برنددلبستگی برند
-
7.
كاتب مسؤول : هوائی، آرزو ؛ مؤلف : جمشیدی، زهره ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (21 صفحة - من 630 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگي برند اعتماد مشتري تعامل مشتري وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ
-
8.
مؤلف : سواد کوهی ماهفروجکی، مهدی ؛ عبدی، جلال ؛ غفوری، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 68 (جلد هفتم) (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:برند لوکسدلبستگی برندکالاهای اصلیکالاهای تقلبیقصد خرید مشتری
-
9.
مؤلف : Azizi، Iman ؛ Bazrafkan، Mohammadmehdi ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (18 صفحة - من 747 إلی 764 )
الکلمات المفتاحية:Coronavirus Reward systems Brand attachment Brand loyalty
-
10.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : شایسته، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 166 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر