مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کار 2 |
مجلة گردشگری و اوقات فراغت 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ج 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : کنعانی طهرانی، شایان ؛ درویش، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 579 إلی 596 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریعملکرد نوآوریبازاریابی سازمانظرفیت بازاریابیعملکرد بازاریابی صادراتینوآوریبازاربازاریابی
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 349 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندترجیح برنددلبستگی به برندتناسب خودقصد خرد
-
4.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛ نصری، رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 التصنيف ج (Ministry of Science (23 صفحة - من 97 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیقابلیت نوآوریمحصولات صنایع دستیرقابت ناکارآمدقابلیت بازاریابی