کلمة المفتاح sensory marketing / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بیناییبازاریابی حسیبویاییتصویرسازی رایحهتجربۀ حسیرنگ پسزمینهحسیرنگتصویرسازی
کلمات المفتاح ذات الصلة
بازاریابی حسیBrand experienceMarketingتجربه برندبازاریابیSatisfactionofMouth Advertisingبرند سازی حسیtourism industrybrand equity"destination emotion"wordارزش ویژه برندنیات رفتاریSensory brandingتجربه حسیقصد خریدLoyaltyمولفه های حسیعواطف نسبت به هتل مقصدBrand AttachmentHedonicیزدhotel
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)