کلمة المفتاح brand equity / (200 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1403 - شماره 74 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتوفاداری مشتریارزش ویژه برندتجربه برندهواپیمایی ایران ایرتور
-
2.
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : سعدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 87 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
3.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
4.
كاتب مسؤول : Behboodi، Omid ؛ مؤلف : Mohamadzadeh، Zahra ؛ Ghasemi Bardar، Maryam ؛
مجلة:Tourism, Culture and Spirituality»January 2024 - No.11 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 115 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:TourismCultural intelligenceMashhadbrand equityType of tourist
-
5.
مؤلف : Ebnerasoul، Samira Sadat ؛ كاتب مسؤول : Moosavi Bazargan، Seyed Jalal ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»January 2024, Volume 11 - Number 114 (24 صفحة - من 38 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:customer loyaltySmartphonebrand equityMarketing Strategybrand gender
-
6.
مؤلف : نادریان جهرمی، مسعود ؛ نادریان، فاطمه ؛ شهامت نشتیفانی، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : رسایی راد، عبدالله ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»زمستان 1402 - شماره 9 (13 صفحة - من 436 إلی 448 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیمسئولیت اجتماعیهویت آنلاین اجتماعیارزش ویژة برندهویت تیمی
-
7.
مؤلف : رفیعی دارانی، هادی ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1402 - شماره 104 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییارزش ویژه برندوفاداری به مقصد گردشگریتصویر از مقصدشهرستان طرقبه و شاندیز
-
8.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
9.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
10.
مؤلف : فریدنیا، حسین ؛ قربانی، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : صابری، علی ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 161 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبازیوارسازیبرندهای نوظهور ورزشیبـابرنـدبرنــدبــا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (58 مقالة)
- علمی-پژوهشی (19 مقالة)
- الف (19 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)