کلمة المفتاح brand gender / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمی، سید مسلم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ کامران، افسانه ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1402 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تعامل عاطفیشخصیت برندعشق به برندجنسیت برندارزش ویژۀ برند مشتریمحورمردانگی برندزنانگی برند
-
2.
كاتب مسؤول : خدامی، دکتر سهیلا ؛ مؤلف : نوروزی، حسین ؛ آقامولایی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (53 صفحة - من 85 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندجنسیت برنددرگیری برندرفتار شوق محوربرنـدجنسیتبرنــدمصـرفبـه
-
3.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 154 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعشق به برندمشارکت برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکبرنـدبرنــد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 2 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |