کلمة المفتاح درگیری برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سیف اللهی انار، ناصر ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی نواحی ساحلی»پاییز 1402 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:استان مازندرانرسانه های اجتماعیریسک ادراک شدهقصد بازدید مجدددرگیری برندگردشگریقصدبازدید مجدد از مقصد گردشگریکرونا
-
2.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
3.
كاتب مسؤول : خدامی، دکتر سهیلا ؛ مؤلف : نوروزی، حسین ؛ آقامولایی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (53 صفحة - من 85 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندجنسیت برنددرگیری برندرفتار شوق محوربرنـدجنسیتبرنــدمصـرفبـه
-
4.
مؤلف : باقری، مجتبی ؛ سعیدآبادی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : صبّار، شاهو ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (50 صفحة - من 53 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازی وارسازیدرگیری برنددادههای ذهنیدادههای عینیمکانیکهای بازی وارسازیبـابـازیوارسـازیبــاهـاآمیختگیبــازیوارســازی
-
5.
مؤلف : امینیان، مقداد ؛ روح الامینی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 199 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:سلامت برندمحرکهای تجاری اجتماعیدرگیری برندنگرش نسبت به مقام برندشرکت کاله