مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة سرمایه انسانی دفاعی 1 |
مجلة مطالعات توسعه اجتماعی ایران 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : قاسمی، بیضاء ؛ ثریائی، علی ؛ كاتب مسؤول : روح الامینی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 151 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهمشتریمصرفگراییخردهفروشی
-
2.
مؤلف : ادیب، یوسف ؛ قلی پور فریدونی، شهربانو ؛ كاتب مسؤول : روح الامینی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1401، سال چهاردهم - شماره 4 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 209 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:الگوبازاریابی اجتماعیارتقا فروش
-
3.
مؤلف : مراغه، امید ؛ روح الامینی، مهدی ؛
مجلة:سرمایه انسانی دفاعی»زمستان 1400 - شماره 4 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تهرانسازگاری اجتماعیدانش آموزانهوش اجتماعیامیدواریاجتماعی
-
4.
مؤلف : امینیان، مقداد ؛ روح الامینی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 199 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:سلامت برندمحرکهای تجاری اجتماعیدرگیری برندنگرش نسبت به مقام برندشرکت کاله
-
5.
مؤلف : سهرابی، ابوالفضل ؛ روح الامینی، مهدی ؛ حسینی امیری، سیدمحمود ؛ نقدی، بهمن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1395 - شماره 30 (17 صفحة - من 59 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیتمدیریت زیست محیطیعملکرد کیفیمزیت رقایتی؛نعت هتل داری