کلمة المفتاح شرکت کاله / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیران، حیدر ؛ شاه محمدی، نیلوفر ؛
مؤتمر:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار ، ملی (19 صفحة - من 843 إلی 861 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمشتری مداریشرکت کالهجذب مشتریانبازارعوامل آمیخته بازاریابیجذب مشتریکارکنانمحصول
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، نادر ؛ مؤلف : آذروند بگدیلو، حبیب ؛ صبوری، معصومه ؛ پاکجو، موسی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 32 (جلد اول) (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:هوش اجتماعیمدیریت استعدادشرکت کاله
-
3.
كاتب مسؤول : بهاری، نادر ؛ مؤلف : ستاریان، حسین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 30 (جلد دوم) (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل رفتگی شغلیشرکت کالهسبک های تصمیم گیری مدیران
-
4.
كاتب مسؤول : بهاری، نادر ؛ مؤلف : عباسی، سیده حوریه ؛ شیخ زاده مقدم، ژیلا ؛ حضوری، فرشته ؛ نیکدل خلیفه لو، همت ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 30 (جلد اول) (14 صفحة - من 109 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش کارکنانتوسعه برندشرکت کاله
-
5.
كاتب مسؤول : مهران فر، امین ؛ مؤلف : گلاب زایی، امیر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 29 (جلد اول) (15 صفحة - من 79 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجارت الکترونیکتوسعه برندشرکت کاله
-
6.
مؤلف : شریف مقدسی، علیرضا ؛ مبلغ ناصری، آذین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (17 صفحة - من 30 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبرندجهت گیری بازارجایگاه یابیمشتریبازارمشتریانشرکت کالهمدل
-
7.
كاتب مسؤول : دیلمی معزی، پیمان ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 ISC (14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانعشق به برندمحرک های بازاریابیمحرک قیمت گذاریمحرک توزیعمشتریعشقمشتریانبازاریابیمحرکشرکت کالهمحصول
-
8.
مؤلف : خدایاری، مینا ؛ غمخواری، معصومه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 71 (جلد دهم) (13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های پویاآشفتگی محیطیشرکت کالهمزیت پایداربازاریابی کار آفرینانه
-
9.
مؤلف : امینیان، مقداد ؛ روح الامینی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : باقری، سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 199 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:سلامت برندمحرکهای تجاری اجتماعیدرگیری برندنگرش نسبت به مقام برندشرکت کاله
-
10.
مؤلف : قادری زاده، محبت ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت»هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (16 صفحة - من 2367 إلی 2382 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری برندهویت برندشرکت کالهصنعت غذایی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (2 مقالة)