کلمة المفتاح عوامل آمیخته بازاریابی / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خاوری، سید عبداله ؛
مجلة:مهارت آموزی»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 143 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتآمیخته بازاریابیآموزش های مهارتیبازارحرفهایعوامل آمیخته بازاریابی
-
2.
مؤلف : خوبیان، مهدی ؛ خداداديان، رويا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحة - من 2292 إلی 2311 )
الکلمات المفتاحية:عوامل روان شناختیعوامل آمیخته بازاریابیعوامل موقعیتیخرید ناگهانیخرید برنامه ریزی شده
-
3.
كاتب مسؤول : طهماسبی، اصغر ؛ مؤلف : روشنیان، سوران ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:شهر بانهآمیخته بازاریابی خدماترفتار خرید گردشگرانمقصد گردشگری خریدگردشگرانعوامل آمیختۀ بازاریابی
-
4.
مؤلف : جنانی، حمید ؛ افخمی، پویا ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»زمستان 1395 - شماره 45 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 454 إلی 463 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمشتریاستخر شناعوامل آمیخته بازاریابی
-
5.
مؤلف : روشن، سید علیقلی ؛ بخشی، فریبا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:اعتقادات مذهبیارزش ویژه نام تجاریعوامل آمیخته بازاریابیاعتماد به نام تجاریارزش نام تجاری
-
6.
مؤلف : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 174 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت
-
7.
مؤلف : معادی، محسن ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ برومند، محمد رضا ؛ شفیع زاده، شهرام ؛
مجلة:المپیک»زمستان 1390 - شماره 56 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدیرانآمیختۀ بازاریابیقیمتعوامل آمیختۀ بازاریابی
-
8.
مؤلف : نظری، کامران ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»مرداد 1390 - شماره 114 (4 صفحة - من 50 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:بانک صادراتمشتریمشتریانجذب مشتریتسهیلاتعوامل آمیخته بازاریابی
-
9.
مؤلف : نظری، کامران ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»اردیبهشت 1390 - شماره 113 (4 صفحة - من 50 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:بازاربازاریابیبانکمشتریعوامل آمیخته بازاریابیآمیخته بازاریابیعوامل امیخته بازاریابی
-
10.
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ رودانی، امین ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1389 - شماره 98 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بیمهاطلاعاتبیمهگرانتخابخریدارانعوامل آمیخته بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)