کلمة المفتاح ارزش نام تجاری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جواهری، محمدحسین ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (41 صفحة - من 97 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:مدل های قیمت گذاریارزش برندارزش ویژه برندارزش نام تجاریارزیابی نام برندارزیابی دارایی نامشهودارزش گذاری دارایی نامشهودارزش دارایی نامشهودارزیابی مالکیت معنویارزش گذاری مالکیت معنویارزش مالکیت معنوی
-
2.
مؤلف : نصابی، وحیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 195 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:ارزش نام تجاریارزش گذاری برندشرکت تدبیرگران فردای امیدشناساییارزشمشتریارزشگذاریشاخصپذیرش
-
3.
مؤلف : بسکابادی، حسین ؛ راستی، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (17 صفحة - من 158 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ﻧﺎم ﺗﺠﺎري آﻣﯿﺰه ﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﻓﺘﺎر ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪه
-
4.
مؤلف : میرتقی، سیدحسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (28 صفحة - من 110 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیکیفیتوفاداریتداعیشخصیت نام تجاریاعتماد مصرف کنندهارزش نام تجاریتصویر نام تجاریعناصر نام تجاری
-
5.
كاتب مسؤول : جمالی، سیده طاهره ؛ مؤلف : صراف، فاطمه ؛ آزاد، ناصر ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 171 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریسلامت مالیارزش نام تجاری
-
6.
مؤلف : روشن، سید علیقلی ؛ بخشی، فریبا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:اعتقادات مذهبیارزش ویژه نام تجاریعوامل آمیخته بازاریابیاعتماد به نام تجاریارزش نام تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ملی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- B (1 مقالة)