کلمة المفتاح شخصیت نام تجاری / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مزیدی، علیرضا ؛ مؤلف : نامور، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (5 صفحة - من 196 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمصرف کنندهوفاداریارزش برندشخصیت نام تجاریمشتری
-
2.
مؤلف : میرتقی، سیدحسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (28 صفحة - من 110 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیکیفیتوفاداریتداعیشخصیت نام تجاریاعتماد مصرف کنندهارزش نام تجاریتصویر نام تجاریعناصر نام تجاری
-
3.
كاتب مسؤول : مزیدی، علیرضا ؛ مؤلف : نامور، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (5 صفحة - من 311 إلی 315 )
الکلمات المفتاحية:مشتریشخصیت نام تجاریجذابیت نام تجاری کارکناننام تجاری برند
-
4.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 445 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
5.
مؤلف : مرادی، زهرا ؛ هوشیار، کمال ؛ صدری، مریم ؛ حامد، سلدا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1393، سال اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (8 صفحة - من 85 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:هویتشخصیتشخصیت نام تجاریهوادارانهویت تیمیلیگ برتر فوتبال ایران
-
6.
مؤلف : موتمنی، علی رضا ؛ همتی، امین ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1392، سال ششم - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 75 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ایران خودروشخصیت نام تجاریشهرت و تمایز شرکتشخصیت خریدارانشخصیتخودروشهرت
-
7.
مؤلف : همتی، امین ؛ موتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی معادلات ساختاریشخصیت نام تجاریارزش ویژه نام تجاریشهرت شرکتنام تجاریشهرت
-
8.
مؤلف : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریشخصیت نام تجاریارزش ادراکی