الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 7 |
هنر و معماری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
-
1.
مؤلف : قدرتی، جلیل ؛ مزیدی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : مرادی، محسن ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1402 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 129 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:زندگی کاریکارراهه شغلیفلاتزدگی شغلیفلاتزدگی ساختاریفلاتزدگی محتوایی
-
2.
مؤلف : مزیدی، علیرضا ؛ سوسرایی، مریم ؛ عابدینی، مهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (21 صفحة - من 2028 إلی 2048 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فکریعملکرد نوآورانهمدیریت منابع انسانی دانش محور
-
3.
مؤلف : مزیدی، علیرضا ؛ محسن پور، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (5 صفحة - من 55 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیاشتراک دانشمدیریت منابع انسانی دانش بنیان
-
4.
كاتب مسؤول : جنگی نیا، فاطمه ؛ مؤلف : نصیری، مجید ؛ مزیدی، علیرضا ؛
مجلة:هنر مدیریت سبز»پاییز 1400 - شماره 3 (14 صفحة - من 91 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کنترل بودجهعدالت رویه ای ادراک شدهجو کاری اخلاقیتمایل به کسری بودجهکسری بودجهعدالتسازمان
-
5.
كاتب مسؤول : مزیدی، علیرضا ؛ مؤلف : جنگی نیا، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»پاییز 1400 - شماره 3 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیرفتار شهروندی سازمانیمعنویت در محیط کارتعهد کارکنان
-
6.
كاتب مسؤول : مزیدی، علیرضا ؛ مؤلف : نامور، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (5 صفحة - من 196 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمصرف کنندهوفاداریارزش برندشخصیت نام تجاریمشتری
-
7.
كاتب مسؤول : مزیدی، علیرضا ؛ مؤلف : نامور، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (5 صفحة - من 311 إلی 315 )
الکلمات المفتاحية:مشتریشخصیت نام تجاریجذابیت نام تجاری کارکناننام تجاری برند
-
8.
مؤلف : مزیدی، علیرضا ؛ باقرزاده، دکتر محمدرضا ؛ قلی پور کنعانی، دکتر یوسف ؛ كاتب مسؤول : مهرآرا، دکتر اسدالله ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 129 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:زمینهﻫﺎی علیزمینهﻫﺎی مداخلهایشرایط فیزیکی سازمانبرند سازمانیسـازمانهــاســازمانبرنـدهـابرنــد ســازمانبرنـد سـازمانبرنــد