کلمة المفتاح ارزش ادراکی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بوذری، حسین ؛ مؤلف : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (13 صفحة - من 13 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراکیخود هویتی سبزتغییر قصد خریدخود همسوییپلاستیکمحصولاتمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : نقوی، مریم ؛
مجلة:راهبردهای توسعه روستایی»بهار 1400 - شماره 29 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science (19 صفحة - من 35 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییارزش ادراکیکیفیت ادراکیتصویر ادراکیتجربه ادراکی رضایت وفاداری
-
3.
مؤلف : خادمی گراشی، مهدی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1399 - شماره 114 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبازاریابی بخش عمومیتعهد به پرداخت مالیاتامکان فرار مالیاتیارزش ادراکی
-
4.
مؤلف : نظری، فاطمه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1397، سال اول - شماره 7 (16 صفحة - من 64 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریارزش ادراکیهویت برندموبایلشناسایی نام تجاریاعتماد نام تجاری
-
5.
مؤلف : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 429 إلی 440 )
الکلمات المفتاحية:استقلالمدلسازیبرندارزش ادراکیهوادارانپرسپولیسخوشنامی
-
6.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ فروزنده شهرکی، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ریسکمدل پذیرش تکنولوژیبازاریابی دهان به دهانهم آفرینی مجازیادراکمشتریمشتریانارزش ادراکشدهقصدسهولت استفاده ادراکشده
-
7.
مؤلف : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
8.
مؤلف : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریشخصیت نام تجاریارزش ادراکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)