الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
حسابداری 2 |
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 8 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : بوذری، حسین ؛ مؤلف : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 17 (11 صفحة - من 12 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فرهنگیبعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شدهخشنودی مشتری ارزش های شخصیمشتریمشتریانارزشفرهنگی
-
2.
كاتب مسؤول : بوذری، حسین ؛ مؤلف : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (13 صفحة - من 13 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراکیخود هویتی سبزتغییر قصد خریدخود همسوییپلاستیکمحصولاتمصرفکنندگان
-
3.
كاتب مسؤول : دانش پرور، میترا ؛ مؤلف : عاشوری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 89 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:مذهبارزش ادراک شدهمولفههای فرهنگیمحصولات آرایشی و بهداشتی حلالتمایل به خرید
-
4.
مؤلف : دانش پرور، میترا ؛ عباسی، گلناز ؛
مجلة:تدبیر»اردیبهشت 1397 - شماره 302 (3 صفحة - من 26 إلی 28 )
-
5.
مؤلف : دانش پرور، میترا ؛ آهنین پژوه، پریسا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (36 صفحة - من 135 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:روابط برندشناسایی مصرف کنندگان با نام تجاریمشارکت طبقه محصولخود هویتی
-
6.
مؤلف : دانش پرور، میترا ؛ پرویزی، سحر ؛ جعفری، عارفه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 8 (22 صفحة - من 113 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریشرکت بیمهتعاملات مشتری با مشتری
-
7.
مترجم : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1386 - شماره 189 (3 صفحة - من 63 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانبهکارگیریمحیطمدیرانکار
-
8.
مؤلف : اعرابی، سید محمد ؛ دانش پرور، میترا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1386 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )