کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (84 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : طاهری، محمدحسین ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1402 - شماره 4 (21 صفحة - من 126 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
2.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
3.
مؤلف : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 269 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
4.
مؤلف : ترکمان، محمد صادق ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحة - من 140 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
5.
مؤلف : سلمان روغنی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 صفحة - من 67 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
6.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛ پلمه، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (17 صفحة - من 3169 إلی 3185 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیرضایتمندی مشتریقصد خرید مجددعوامل فناوریتبلیغات توصیهای
-
7.
مؤلف : فارغ، فهیمه ؛ اولیا، محمد صالح ؛ كاتب مسؤول : زارع مهرجردی، یحیی ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»زمستان 1401 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 1 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریدلفی فازیپویاییشناسی سیستمپایداری شرکتی
-
8.
مؤلف : طاهری، محمدحسین ؛ عطرزاده فرشبافی، پدرام ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1401 - شماره 6 (24 صفحة - من 95 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
9.
مؤلف : صالحی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1401 - شماره 39 (8 صفحة - من 31 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکیفیتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریمشتریرضایت مشتریمشتریانارزیابیمشـتری
-
10.
مؤلف : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، صدیقه ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحة - من 160 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتService Qualityرسانه اجتماعیcustomer satisfactionرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریCustomers' Behavioral intention
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)