کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (120 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کرایی، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1403، دوره هفتم - شماره 90 (جلد دوم) (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مشتریرضایت مندی مشتریقصد خرید مجدد و تعهد مشتری
-
2.
مؤلف : کرمانی رجبی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : مهدوی، ایرج ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1403، دوره هفتم - شماره 89 (جلد دوم) (12 صفحة - من 118 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:اولویتبندیدلفی فازیرضایتمندی مشتریسیستمهای خدمات الکترونیک
-
3.
مؤلف : لشکر کاهی، مهلا ؛ عبدی زاده، ژاله ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1403 - شماره 92 (10 صفحة - من 2343 إلی 2352 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریرضایتمندی مشتریباشگاههای ورزشیتداوم مراجعه مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : طاهری، محمدحسین ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1402 - شماره 4 (21 صفحة - من 126 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریکیفیت خدمات ادراک شدهارائه خدمت با کیفیت
-
5.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
6.
مؤلف : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 269 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
7.
مؤلف : ترکمان، محمد صادق ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1402، دورۀ نهم - شماره 3 (12 صفحة - من 140 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت کسب و کاررضایت مندی مشتریفن بیانمدیریت فروشفروشمشتریمدیران
-
8.
مؤلف : سلمان روغنی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 صفحة - من 67 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
9.
مؤلف : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1402 - شماره 71 ، الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 317 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتراهبردخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانشرکت ایساکومشتریمشتریانمضامینرضایت مشتریخدماتقطعات
-
10.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛ پلمه، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (17 صفحة - من 3169 إلی 3185 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیرضایتمندی مشتریقصد خرید مجددعوامل فناوریتبلیغات توصیهای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (33 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)