مرداد 1402 - شماره 45
-
كاتب مسؤول : مهرآراء، اسدالله ؛ مؤلف : خداشناس گل افشانی، بشیر ؛
(10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه علوم پزشکینظام مدیریت عملکردکارکنانعملکردمدیرانمدیریتعملکرد کارکناندانشگاه علوم پزشکی مازندران
-
مؤلف : خسروی پور، بهمن ؛
(10 صفحة - من 11 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهریسکHSEایمنیبهداشتایمنی و محیط زیستبهداشت و محیط زیستمدیریت HSE
-
كاتب مسؤول : حسینیان، سیدمحتشم ؛ مؤلف : شجاعی، مانی ؛ فاتحی پور، مرتضی ؛ شجاعی، مروارید ؛
(10 صفحة - من 21 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:توسعهبیمه مسئولیتتولیدکنندهمصرفکننده
-
كاتب مسؤول : اعرفی، امیرحسین ؛ مؤلف : نصوحی، مرتضی ؛ تاج بخش سلطانی، پریسا ؛
(12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عدم اطمینانکارآفرینی استراتژیکشناسایی فرصت کارآفرینیارزشیابی فرصت کارآفرینیبهره برداری فرصت کارآفرینیکارآفرینیشناسایی
-
مؤلف : حبیبی کوشکوهی، حسن ؛ قربانی شمشاد سرا، جعفر ؛ حسینی علی آباد، سیدمحمدرضا ؛
(8 صفحة - من 43 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رشد اقتصادیاستان گیلاناشتغال زاییتوسعه صنعت گردشگریایجاد کارآفرینیگردشگریاشتغالاقتصادی
-
مؤلف : مهرآراء، اسدالله ؛ کرمانی خلیلی، ضیاءالدین ؛
(8 صفحة - من 51 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیرضایت شغلینقش میانجیعملکردرهبریسازمانی
-
مؤلف : کیهان زاده، مهران ؛
(8 صفحة - من 59 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:سبک رهبریمربیان ورزشینگاهداشت حرفه ای ورزشکارانمربیورزشکارانمربیانسبک رهبری مربیلیگ برتر
-
مؤلف : سلمان روغنی، مهدی ؛
(8 صفحة - من 67 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
مؤلف : خادمی، سعید ؛
(6 صفحة - من 75 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیریچابکیزنجیره تامینشهرداری یزدزنجیره تامین چابکاطلاعاتمدیریت زنجیره تامین
-
كاتب مسؤول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ مؤلف : چقر، محمد ؛
(10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداری مشتریانتصویر برنداعتماد برندکیفیت محصولمشتریرضایت مشتریمشتریاناعتمادتصویررضایت و وفاداری مشتری