کلمة المفتاح خدمات پس از فروش / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وارسته، ریحانه ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، احمد ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 ، A (Azad University (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
2.
كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 364 إلی 385 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازی
-
3.
مؤلف : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 269 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
4.
مؤلف : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، سید علی ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1402 - شماره 71 ، الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 317 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتراهبردخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانشرکت ایساکومشتریمشتریانمضامینرضایت مشتریخدماتقطعات
-
5.
مؤلف : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (17 صفحة - من 1397 إلی 1413 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
6.
مؤلف : درویشی، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحة - من 93 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
7.
مؤلف : سلاجقه، دکتر امیرحسین ؛ زندی گوهرریزی، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (7 صفحة - من 613 إلی 619 )
الکلمات المفتاحية:صنعتخدمات پس از فروشخودروسازیمشتریرضایت مشتریمشتریانخودرورقابتصنعت خودرورضایت مشتریانمحصولات
-
8.
مؤلف : مهدی آبادی، امیر ؛ علیرضایی، ابوتراب ؛ عباس پور اسفدن، قنبر ؛ كاتب مسؤول : آذر، عادل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 60 ، الف (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 1 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشکلاس جهانیمتدلوژی سیستم های نرمصنعت گاز مایع ایران(LPG)
-
9.
مؤلف : ثقفی، مریم ؛ حاجیان، هانی ؛ كاتب مسؤول : نیازی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های حقوق تطبیقی»پاییز 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 26 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:شرط ضمن عقدخدمات پس از فروشقرارداد فرعیعقد بیع
-
10.
مؤلف : خلیفه سلطانی، دکتر حشمت ؛ وکیلی منش، معصومه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 681 إلی 694 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیریسک پذیریخدمات پس ازفروشبازرسی و کنترل کیفیتسهم از بازار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)