کلمة المفتاح After Sales Services / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ولی پور شب خانه، یعقوب ؛ دادبه، شیوا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 364 إلی 385 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیخدمات پس از فروشوفاداریادراک از کیفیت خدماتچندسوتوان سازی
-
2.
مؤلف : درویشی، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (13 صفحة - من 93 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانخدمات پس از فروشمحصولارزش ادراکشده مشتریمشتریدیبازارحفظ مشتریفروش
-
3.
مؤلف : موسوی، مسعود ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1393 - شماره 88 ISC (23 صفحة - من 181 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از خدماتمدل تتراکلاستحلیل تشابهرضایت مشتریخدمات پس از فروشرضایت مشتریانسایپاخدماتکارکنانپژوهشپرسشنامه