کلمة المفتاح رضایت از خدمات / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حقی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، احسان ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 118 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:فضای سبزپارک شهریشهر خوانساررضایت از خدماتپارک گردشگری
-
2.
مؤلف : سهیلی، بهزاد ؛ تجاری، فرشاد ؛ زارعی، علی ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 181 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیتماشاگران فوتبالجو بازیرضایت از بازیمقاصد رفتاریرضایت از خدمات
-
3.
مؤلف : موسوی، مسعود ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1393 - شماره 88 ISC (23 صفحة - من 181 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات پس از فروشرضایت از خدماتمدل تتراکلاستحلیل تشابهرضایت مشتریانسایپاخدماتکارکنانپژوهشپرسشنامه
-
4.
مؤلف : زارع، حمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ موسوی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار و تابستان 1391، دوره دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 145 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:اعتراضارتباط دهان به دهانرفتار شاکیانه مشتریتوقف خریدرضایت از خدمات