تابستان 1393 - شماره 88
-
مؤلف : قارون، معصومه ؛
(26 صفحة - من 3 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیکیفیتمدیریت منابعپذیرشنیروی متخصصتوسعه ظرفیتنظام آموزش عالیمؤسسات آموزش عالیکارشناسیتوسعه آموزش عالیتمرکز
-
مؤلف : عبادی، نغمه ؛ قلی پور، آرین ؛ پیران نژاد، علی ؛
(24 صفحة - من 29 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت سیاسیمردم سالاریدانش سیاسیسرمایه سیاسیشبکه های سیاسیهنجارهای سیاسی مردم سالارانهسیاسیشهروندانمشارکتاعتمادمردمدولتمسئولان
-
مؤلف : مرتضوی، مهدی ؛ واحدی، الهام ؛
(28 صفحة - من 53 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:شبکه پژوهشیپژوهش های برنامه ریزی و توسعه ایمفهوم سازی شبکهتحلیل شبکه ایروابط سازمانیشبکه های بین سازمانیشبکهارتباطاتاطلاعاتنهادهامدیریت
-
مؤلف : خشوعی، مهدیه سادات ؛
(18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیکارمندویژگی های جمعیت شناختیفضیلت سازمانیشجاعت اخلاقی حرفه ایشجاعتحرفهایعامل اخلاقیپژوهش
-
مؤلف : طاهر پور کلانتری، حبیب الله ؛ زاهدی، سید محمد ؛ پنجائی، محمد ؛
(26 صفحة - من 99 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:بخش دولتیآمادگی برای تغییرمهندسی مجدد فرآیند کسب و کاربهره وری راهبردیمنابع انسانی الکترونیکاطلاعاتکارکنانBPRسازمانهایمدیریت
-
مؤلف : ارشادی، محمود ؛ زرگر پور، حمید ؛ احمدوند، علی محمد ؛ ارسنجانی، محمدعلی ؛
(22 صفحة - من 125 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:کارت امتیازی متوازنتصمیم گیری چندمعیارهسازمان پروژه محوردفتر مدیریت پروژه سازمانیسازمانعملکردنقشه استراتژی
-
مؤلف : حضوری، محمدجواد ؛ سرلک، محمد علی ؛ پورعزت، علی اصغر ؛ محمد علی پور، نسرین ؛
(34 صفحة - من 147 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:عدالت توزیعیعدالت سازمانیعدالت رویه ایعدالت بین فردیعدالت اطلاعاتی و کارت امتیازی متوازنکارت امتیازی متوازنعدالتاطلاعاتارزیابیکارکناندلفی
-
مؤلف : موسوی، مسعود ؛ خنیفر، حسین ؛
(23 صفحة - من 181 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات پس از فروشرضایت از خدماتمدل تتراکلاستحلیل تشابهرضایت مشتریانسایپاخدماتکارکنانپژوهشپرسشنامه