پاییز 1390 - شماره 77
-
مؤلف : منوریان، عباس ؛ پارسا، پرویز ؛ محمودی، رزی ؛
(20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:هولدینگساختار هولدینگساختارسازمانیشرکت های تابعهسبک سازماندهیشرکتهای هولدینگمدیرانپژوهشتدوینسازمان
-
مؤلف : رهنورد، فرج اله ؛ طاهرپور کلانتری، حبیب اله ؛ تجریشی، ایمان محمدعلی ؛
(24 صفحة - من 25 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت راهبردیعملکرد صادراتیهمترازی راهبرد هاماتریس نقاط مرجع راهبردی کمیراهبرد صادراتصادراتهمترازیراهبردیراهبرد
-
مؤلف : اکرامی، محمود ؛ رجب زاده، سمیه ؛
(22 صفحة - من 49 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیشایستگی مدیرانمدل های شایستگیرویکردهای شایستگیابعاد شایستگی مدیرانمدیرانواریانسمدیریتپرسشتوسعهپژوهش
-
مؤلف : فاضل، امیر ؛ کمالیان، امین رضا ؛ خجسته، غلامرضا ؛ فاضل، علی ؛
(20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:بخش خدماتنوآوریاعتماداعتماد نهادینوآوری سازمانیاعتماد فردیکارکنانپژوهشمدیرانبانک
-
مؤلف : طاهری فرد، علی ؛ حسینی، سید جعفر ؛
(18 صفحة - من 91 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:منابع طبیعیصنایع پیشروتوسعه مبتنی بر منابعرانت منابعکشورهای موفق و ناموفقصنایعصادراتتوسعهرانتفنلاندتولیدآمریکاسرمایهنروژ
-
مؤلف : قلاوندی، حسن ؛ یارمحمدزاده، پیمان ؛ بختیار نصر آبادی، حسن علی ؛ پاشازاده، یوسف ؛
(20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:سلامت روانمنابع انسانیشادیرضایت خانوادگیکارکنانرضایتآزمونرضایت از خانوادهزنان
-
مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ کواک، عادل ؛
(20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:رضایتارتباطات کلامیوفاداریجریمه های سازمانیسازمان های خدماتیمشتریمشتریانرضایت مشتریجریمهسازماننارضایتی