اکرامی، محمود/ 47 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 23 |
مدیریت 13 |
روانشناسی 4 |
میان رشته ای 3 |
ادبیات و زبانها 2 |
اقتصاد 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 47 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 16 |
ب 11 |
الف 3 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : ربانی، مجید ؛ مؤلف : حافظی، حسین ؛ اکرامی، محمود ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1403، دوره بیستم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 35 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حضور اجتماعیحضور شناختیخودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخطجو یادگیری بر خطدانشجویانادراک از جو یادگیری
-
2.
كاتب مسؤول : صفری، نوش آفرین ؛ مؤلف : اکرامی، محمود ؛ حافظی، حسین ؛ کریمی دشتکی، احمد ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»پاییز 1402 - شماره 69 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 179 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختدورههای برخطیادگیری خودگردان برخطآمادگی یادگیری برخط
-
3.
كاتب مسؤول : صفری، نوش آفرین ؛ مؤلف : اکرامی، محمود ؛ حافظی، حسین ؛ کریمی دشتکی، احمد ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1402 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 338 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیپرسشنامۀ آمادگی یادگیری برخطاعتمادیابیدانشجویان برخط
-
4.
كاتب مسؤول : ظهریبان حصاری، علیرضا ؛ مؤلف : اکرامی، محمود ؛ سرمدی، محمدرضا ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»تابستان 1402 - شماره 20 (21 صفحة - من 61 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت ودستاورد در یادگیری برخطتعهد دانشجویان برخطآمادگی و جویادگیری برخطسازنده گرایی
-
5.
مؤلف : ربانی، مجید ؛ اکرامی، محمود ؛ سرمدی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حافظی، حسین ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»پاییز 1401 - شماره 17 (26 صفحة - من 10 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:حضوراجتماعیحضورشناختیجو یادگیری برخطدورههای بر خطجو یادگیری بر خطآموزشدانشجویانمتغیرشاخصفراگیران
-
6.
مؤلف : مشکی حسن آباد، محمد ؛ حافظی، حسین ؛ کریمی، احمد ؛ كاتب مسؤول : اکرامی، محمود ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1401 - شماره 18 ، ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 104 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدل ساختاریآموزش از دوراعتبارسنجیدانشگاه نسل سومارتباطاتکارآفریندانشگاه پیام نورزیرمولفه
-
7.
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای
مؤلف : ربانی، مجید ؛ اکرامی، محمود ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : حافظی، حسین ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 83 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 149 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:حضور اجتماعی برخطحضور شناختی برخطدورههای برخطخودکارآمدی رایانهایخودکارآمدیحضور اجتماعیمدلحضور اجتماعی بر خطپژوهشحضور شناختیدانشجویانحضور شناختی بر خطآموزش
-
8.
كاتب مسؤول : شعبانی، ساسان ؛ مؤلف : اکرامی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»پاییز 1400، سال دوم - شماره 3 (26 صفحة - من 115 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیآموزش مجازیمحتوای مجازیآموزشبانک قرضالحسنه رسالتبـههـاپژوهش
-
9.
مؤلف : مشکی حسن آباد، محمد ؛ اکرامی، محمود ؛ حافظی، حسین ؛ كاتب مسؤول : کریمی دشتکی، احمد ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1400 - شماره 112 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 165 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مفهومینظریه داده بنیاددانشگاه نسل سومنظام آموزش عالی از دوردانشگاه پیام نوردانشگاهکدگذاریدانشگاه کارآفرینپژوهش
-
10.
مؤلف : مشکی حسن آباد، محمد ؛ اکرامی، محمود ؛ کریمی دشتکی، احمد ؛ كاتب مسؤول : حافظی، حسین ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1400 - شماره 112 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 3 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مفهومینظریه داده بنیاددانشگاه نسل سومنظام آموزش عالی از دوردانشگاه پیام نوردانشگاهکدگذاریدانشگاه کارآفرینپژوهش