حافظی، حسین/ 15 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 12 |
میان رشته ای 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 15 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 8 |
العلمية - البحثية 2 |
الف 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : ربانی، مجید ؛ مؤلف : حافظی، حسین ؛ اکرامی، محمود ؛ سرمدی، محمد رضا ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»تابستان 1403، دوره بیستم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 35 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حضور اجتماعیحضور شناختیخودکارآمدی در فناوری و ادراک از جوّ یادگیری برخطجو یادگیری بر خطدانشجویانادراک از جو یادگیری
-
2.
كاتب مسؤول : حافظی، حسین ؛ مؤلف : بازوند، فاطمه ؛ امیری، فاطمه ؛ صفری، نوش آفرین ؛
مجلة:فناوری آموزش و یادگیری»بهار 1403 - شماره 23 (25 صفحة - من 114 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اشتیاق تحصیلیارزشیابی دانشجویاناثربخشی تدریس برخطخودکارآمدی یادگیری برخط
-
3.
كاتب مسؤول : خدارحمی، سمیه ؛ مؤلف : حافظی، حسین ؛ فرج الهی، مهران ؛ سرمدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»بهار 1403 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 248 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تدریس برخطخودکارآمدی تدریس برخطاثربخشی تدریسنگرش نسبت به تدریس برخط
-
4.
كاتب مسؤول : صفری، نوش آفرین ؛ مؤلف : اکرامی، محمود ؛ حافظی، حسین ؛ کریمی دشتکی، احمد ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز 1402 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 338 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیپرسشنامۀ آمادگی یادگیری برخطاعتمادیابیدانشجویان برخط
-
5.
كاتب مسؤول : صفری، نوش آفرین ؛ مؤلف : اکرامی، محمود ؛ حافظی، حسین ؛ کریمی دشتکی، احمد ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»پاییز 1402، دئره نوزدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 179 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:دورههای برخطیادگیری خودگردان برخطآمادگی یادگیری برخطفراشناخت
-
6.
مؤلف : خدارحمی، سمیه ؛ حافظی، حسین ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : فرج اللهی، مهران ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1402، دوره نوزدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 239 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:استاداناثربخشی تدریس برخطخودکارآمدی تدریس برخطسواد تدریس برخط
-
7.
كاتب مسؤول : حافظی، حسین ؛ مؤلف : پامناری، سید مهدی ؛ رضائی، مهدیه ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1402 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 118 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کاشانطرح همیار معلمانتقال مفاهیم محیطزیستیپایه یازدهم
-
8.
ارائه مدل علّی پیشبینی حضور اجتماعی برخط بر اساس حضور شناختی برخط با واسطهگری خودکارآمدی رایانهای
مؤلف : ربانی، مجید ؛ اکرامی، محمود ؛ سرمدی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : حافظی، حسین ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 83 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 149 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی رایانهایحضور اجتماعی برخطحضور شناختی برخطدورههای برخطخودکارآمدیحضور اجتماعیمدلحضور اجتماعی بر خطپژوهشحضور شناختیدانشجویانحضور شناختی بر خطآموزش
-
9.
كاتب مسؤول : حافظی، حسین ؛ مؤلف : پامناری، سیّد مهدی ؛ رضایی، مهدیه ؛
مجلة:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1401، شماره 115 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیدانش آموزاناخلاق زیست محیطیطرح همیار معلممتوسطه دوممحیط زیستمحیط
-
10.
مؤلف : حافظی، حسین ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار1401، دوره سیزدهم- شماره 1 (11 صفحة - من 51 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیبینالمللی شدنتنگناها و موانعدانشگاه علوم پزشکی لرستان