کلمة المفتاح سازمانهای خدماتی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : دهقانان، حامد ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ سلیمیان، سمانه ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1403، سال ششم - شماره 10 ، ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 136 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:مرور نظام مندسازمانهای خدماتیمدلکارعاطفی
-
2.
مؤلف : طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ قاسمی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1401، دوره هشتم - شماره 3 (37 صفحة - من 68 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریسازمانهای خدماتیجذابیت بین فردیعدالت ادراک شده خدمات
-
3.
مؤلف : جمشیدی، نسرین ؛ احمدی، مسعود ؛ فرهادی محلی، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»مرداد 1401 - شماره 21 ISC (20 صفحة - من 842 إلی 861 )
الکلمات المفتاحية:راهبردبهبود بهره وریسازمانهای خدماتیمدیریت بهره وریبهـره و ریبهره و ریمدیریت بهره و ریسازمانخدماتبـه
-
4.
مؤلف : طهماسبی قصابسرایی، پروین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (22 صفحة - من 1758 إلی 1779 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریسازمانهای خدماتیسیستمهای اطلاعاتی حسابداریسازمانهای غیرانتفاعیسیستمسازمانهایکارکنانبودجهکامپیوتریهزینه
-
5.
مؤلف : حمیدی نصرآباد، اکرم ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»پاییز 1400 - شماره 1 (16 صفحة - من 128 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:آموزشسازمانهای خدماتیبهینه کاویفرآیندسازمانرقابتبـه
-
6.
كاتب مسؤول : پاشایی، سجاد ؛ مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ فیشنه، مجاهد ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛ سین سیمنیو، سالواتور ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریسازمانهای خدماتیفراتحلیل.
-
7.
كاتب مسؤول : امیرکبیری، علیرضا ؛ مؤلف : بلوکی کورنده، محمدعلی ؛ جمشیدی، مینا ؛
مجلة:مدیریت دولتی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 721 إلی 748 )
الکلمات المفتاحية:بانکمدیرانمربیگریسازمانهای خدماتی
-
8.
مؤلف : نوربخش، سید کامران ؛ بیات غیاثی، بهاره سادات ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»تابستان 1399، شماره 44 ، B (Azad University (20 صفحة - من 233 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت آموزشسازمان های خدماتیمسیر شغلی کارکنان
-
9.
مؤلف : حسینخانی انجیرکی، علی ؛ یاوری بافقی، امیرحسین ؛ اسماعیلی، احمدرضا ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1398 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 85 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت فراگیرسازمانهای خدماتیچابکی سازمانی
-
10.
مؤلف : عابدی، احسان ؛ جمالو، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 617 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد برندسازمانهای خدماتیهویت برند سازمانیکارکنانهویتبرنـدبرند سازمانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- الف (1 مقالة)