کلمة المفتاح هویت برند سازمانی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 690 إلی 720 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتاستراتژیهویت برندهویت برند سازمانیشایستگیهای سازمانیهویتبانکبرنـدشایستگیشناساییبانکداریبرند سازمانی
-
2.
مؤلف : عابدی، احسان ؛ جمالو، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 617 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد برندسازمانهای خدماتیهویت برند سازمانیکارکنانهویتبرنـدبرند سازمانی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 2 |
بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)